Google Travel?

Google ja ha tret el cercador de pel·lícules i cinemes que farà mal a més d’un proveïdor d’entrades. Però això només acaba de començar (de fet ja fa temps que ha començat), i ja hi ha qui parla de Google Travel: El teu mapa de Google, amb vídeos sobre la destinació, fotos dels usuaris, fins i tot opinions dels usuaris i enllaços als proveïdors on comprar bitllets d’avió, estances a hotels, etc.

Qui pot para aquesta bèstia? Està clar, els usuaris i els webmestres, deixant d’emprar Google o les seves eines. Però qui s’atreveix a blocar el 68’9% del mercat?

Passa la nostra supervivència a la xarxa per aconseguir ser un dels proveïdors de continguts que Google empri per als seus futurs serveis?

Autor: Oriol Morell

Em dic Oriol Morell i Jané, Enginyer informàtic de sistemes per la UOC. Sóc especialista en marketing digital, posicionament als cercadors i en desenvolupament de negocis web. Pots llegir més informació sobre mi al meu perfil a LinkedIn i pots contactar-me a oriolm(a)gmail(punt)com