Alexa: cada dia menys rellevant

Comenten a TechCrunch un d’aquells exemples del perquè Alexa no és un mètode d’anàlisi de tràfic valid.

Malgrat l’èxit de YouTube, dubto molt que faci més pàgines vistes que Google tal i com insinua Alexa.

Així doncs, cap a on han d’anar els mesuradors de tràfic o pàgines vistes? Ja fa temps que es va dir que OJD i Nielsen anirien de la mà i hi ha qui diu que les dades es regiran pel temps de visita a un seti.

El temps dirà, però crec que finalment s’imposarà la comparació per davant de la quantificació, el què comparem tant serà mentre tothom ho compari igual. Seria interessant que Google Analytics, per exemple, muntés un sistema de comparativa de mesures a l’estil OJD.

[tags]Alexa, OJD, Anlytics[/tags]

Oriol Morell

Em dic Oriol Morell i Jané, Enginyer informàtic de sistemes per la UOC. Sóc especialista en marketing digital, posicionament als cercadors i en desenvolupament de negocis web. Pots llegir més informació sobre mi al meu perfil a LinkedIn i pots contactar-me a oriolm(a)gmail(punt)com

Oriol Morell wrote 1166 posts

Post navigation