Ens queixem prou?

Ahir al vespre vaig anar amb la xicota a fer un café a una coneguda cafeteria prop de la Plaça Universitat de Barcelona. Hi vàrem arribar quan mancaven 45 minuts per que tanquessin (temps més que suficient per a fer un café), però tot i així les dues cambreres, des de darrera la barra, ens van avisar, amb cara de pocs amics, que tancaven a les 22.00.

Després de seure a la taula i esperar prop de 10 minuts que alguna cambrera s’aproximés per demanar-nos què volíem prendre (quelcom habitual a altres locals de la mateixa cafeteria), vaig decidir anar a la barra a demanar dos tallats que van trigar més de 10 minuts a servir, aigualtis i plens de marro.

Òbviament, després de restar al local fins a les 22.00, vam marxar indignats.

A casa amb més tranquilitat em pregunto què passaria si haguèssim demanat un full de reclamacions al local i què passaria si tothom, en veures mal servit (entenc que amb el que pago per una mica d’aigua i 4 grans de café, mereixo un bon servei), fes una reclamació a l’administració. Seriem més ben servits?

Oriol Morell

Em dic Oriol Morell i Jané, Enginyer informàtic de sistemes per la UOC. Sóc especialista en marketing digital, posicionament als cercadors i en desenvolupament de negocis web. Pots llegir més informació sobre mi al meu perfil a LinkedIn i pots contactar-me a oriolm(a)gmail(punt)com

Oriol Morell wrote 1166 posts

Post navigation