Google es disculpa

Després de fer pública la seva eina d’anàlisi de visites d’una web, Google Analytics, i cinc dies després que les crítiques volessin per la blocosfera, avui llegeixo al meu compte de l’Analytics la disculpa de Google:

Analytics has been successfully installed and data is being gathered now. The demand for Google Analytics surpassed even our highest expectations and as a result some customers may temporarily experience report-update delays. All data continues to be collected and no data has been lost. We are currently adding resources to ensure high-quality service. We apologize for any inconvenience.

Realment tot sembla indicar que es van precipitar obrint a tothom el servei, massa urgència en treure productes nous i massa poca planificació és el que es desprèn d’aquesta incidència.

oriol

oriol wrote 1166 posts

Post navigation

  • Un dia llegia un apunt en el bloc d’en Xavi Caballé on explicava que el dia anterior Google havia estat “off” durant quinze minuts i que semblava que s’acabés el món.

    La veritat és que Google cada vegada té més producties, i alguns al·lucinants (aquí als USA amb el Google ho tens TOT!). Però què passa? que ens acostumem a això. Ens acostumem a una cosa (crec que molt bona i de qualitat) i a la que per algun motiu punxa o falla… cagada pastoreta!

    Crec que a vegades ens tornem massa crítics i fins i tot intransigents. Ens tenen molt ben acostumats, és cert, i… a la que quelcom falla o no és perfecte…el món s’acaba!!! Tots som humans i a vegades… fallem.

  • Oriol Morell i Jané

    Google vol liderar el mercat de la xarxa i està fent productes prou competitius, però no es pot permetre fotre patinades d’aquest calibre.

    Potser tens raó, esperem massa de Google o ens hem acostumat a ‘viure’ amb ells, el mateix passa amb l’electricitat, l’aigua corrent… els serveis de google s’han tornat quelcom de primera necessitat !! 😛 I sí quelcom falla….. aaaaaaaarggg!!!!

  • Un

    I perquè no s’ho pot permetre ? Crec que no n’hi ha per tant.

  • Oriol Morell i Jané

    Permetre-s’ho poden permetre-s’ho i tant, igual que la BMW es pot permetre que un cotxe surti defectuos i s’espinyin les persones… però bé, es tracta de fer una marca forta i de fer controls de qualitat al producte, no treure’ls sense poder assegurar una certa fiabilitat 😉

  • Pingback: volldamm.net » Google Analytics ‘tanca’ les portes()