Ens queixem prou?

Ahir al vespre vaig anar amb la xicota a fer un café a una coneguda cafeteria prop de la Plaça Universitat de Barcelona. Hi vàrem arribar quan mancaven 45 minuts per que tanquessin (temps més que suficient per a fer un café), però tot i així les dues cambreres, des de darrera la barra, ens van avisar, amb cara de pocs amics, que tancaven a les 22.00.

Després de seure a la taula i esperar prop de 10 minuts que alguna cambrera s’aproximés per demanar-nos què volíem prendre (quelcom habitual a altres locals de la mateixa cafeteria), vaig decidir anar a la barra a demanar dos tallats que van trigar més de 10 minuts a servir, aigualtis i plens de marro.

Òbviament, després de restar al local fins a les 22.00, vam marxar indignats.

A casa amb més tranquilitat em pregunto què passaria si haguèssim demanat un full de reclamacions al local i què passaria si tothom, en veures mal servit (entenc que amb el que pago per una mica d’aigua i 4 grans de café, mereixo un bon servei), fes una reclamació a l’administració. Seriem més ben servits?

oriol

oriol wrote 1166 posts

Post navigation

  • Sí, no hagués estat malament el full de reclamacions. No tenim perquè pagar, els clients, la mala llet dels/les dependents que tinguin ganes de plegar i marxar.

  • jo

    Jo també he treballat amb feines de cara el públic, i és normal que tinguis ganes de plegar puntual, però bé, per més emprenyat que estiguis no ho pots pagar amb el clients perque no en tenim la culpa. Si de cas que transmeteixin la mala llet al seus superiors o que s’aguantin.

  • Als EUA o a GB la cultura de la queixa està molt més extesa i la qualitat del servei per tant està molt més mirada, tot i que també hi ha problemes. Aviam si ens atrevim a, sense enfadar-nos, demanar els fulls de reclamació i perdre 5 minuts.