Simulador d’Opera Mini

Per tal de provar les pàgines web que es desenvolupen a la feina he estat cercant un simulador de navegador per a telèfon mòbil i he topat amb el d’Opera Mini. Tot i tenir una interfície molt poc usable va força bé per a comprovar com veurien la web els nostres clients, visitants, etc. a través del seu mòbil.

I la web de la teva empresa? Encara és impossible consultar-la des d’un dispositiu qualsevol, per exemple un mòbil? Parlem-ne!

Autor: Oriol Morell

Em dic Oriol Morell i Jané, Enginyer informàtic de sistemes per la UOC. Sóc especialista en marketing digital, posicionament als cercadors i en desenvolupament de negocis web. Pots llegir més informació sobre mi al meu perfil a LinkedIn i pots contactar-me a oriolm(a)gmail(punt)com