Fa uns anys, cansat de no trobar mai una oficina de la meva entitat bancària quan la necessitava, vaig decidir obrir compte corrent a La Caixa donada la seva gran quantitat d’oficines i caixers. Aquest cap de setmana però, el mal son ha tornat a mi!
Eren les 23:30 de la nit i vaig necessitar treure diners, vaig passar per 3 oficines de La Caixa (amb caixers interiors) i quina va ser la meva sorpresa al trobar-los tots tancats! Sí, sí, la porta de l’oficina era tancada! Segons tinc entès aquesta ha estat una mesura presa per moltes entitats bancàries per tal d’evitar que persones sense sostre dormin dintre de les oficines. Entenc que La Caixa vulgui erradicar aquest tipus de conductes i evitar que les seves oficines es transformin en vivendes improvitzades, però què passa amb els clients?
He enviat un correu electrònic a La Caixa queixant-me d’aquest fet, ja us faré saber que nassos diuen.
Ja tinc resposta de La Caixa:
Benvolgut Sr. ,
Contestem el seu correu electrònic en què ens indica que ha tingut problemes
en voler operar en els caixer automàtics fora de l’horari de obertura de la
sucursal al públic.Informar-lo que, a causa dels problemes derivats de la utilització per part
de determinades persones de la zona d’autoservei d’algunes oficines (a més
de causar danys i brutícia al mobiliari del recinte, ocasionaven molèsties i
sensació d’inseguretat als clients que anaven amb l’objectiu d’utilitzar el
caixer automàtic), s’ha decidit el tancament d’alguns recintes.El problema és difícil de resoldre, especialment per part d’una Entitat
privada; aquesta problemàtica es situa en el marc de l’ordre públic i la
seva solució és competència de les autoritats corresponents. Les mesures
correctores que hem pogut aplicar (tancament temporal del recinte, avís a
les Forces de Seguretat, incorporació de noves tecnologies…) han tingut un
efecte incomplet.Tanmateix, seguim el nostre esforç d’aplicar solucions definitives que
permetrien facilitar un servei de màxima qualitat, a tots els nostres
clients i en totes les nostres oficines, sense restricció d’horari.Amb aquesta finalitat estem instal·lant en varies oficines un dispositiu de
control d’accés que limita l’entrada als posseïdors de targeta. D’altra
banda, procedirem en breu a la instal·lació de caixers exteriors en les
oficines en que el problema és mes acuciant.Agrair-li que hagi contactat amb nosaltres i indicar-li que si desitja més
informació relacionada amb aquesta qüestió pot utilitzar el número de
referència a dalt indicat.Servei d’Atenció al Client per Internet
www.lacaixa.es