Durant tot el matí he tingut problemes a l’hora d’enviar missatges (SMS) o fer trucades a certs nombres de telèfon Movistar.
Després de comprovar que els telèfons als que truco estan operatius i a més amb plena cobertura, he trucat al 609 a veure si em podien dir que passava. Després de tenir-me l’estoneta de rigor amb la melodia de la companyia, una senyoreta m’ha demanat les dades de la incidència i quan m’ha demanat de quina Província i Població trucava (cosa que mai havien fet) m’ha confirmat que hi ha una avaria a Catalunya que està provocant que i hagi zones de Catalunya on, tot i tenir cobertura, no es poden enviar ni rebre SMS, fer trucades, etc…
Òbviament estamos trabajando para solventar esta incidencia lo más rápido posible
.
Sovint les empreses d’allotjament tenen una garantia de servei de manera que si no pots gaudir dels serveis contractats durant un tant per cent del període de facturació t’abonen una certa quantitat de diners. Per què les companyies de telèfon, l’any passat crec recordar que Vodafone va estar pràcticament un dia sense antenes, no tenen les mateixes garanties de servei?
Tinc contractat un telèfon mòbil pel que pago un dineral (ja que tot i no cobrar-me quotes mensuals, part del cost de les meves trucades és emprat per a mantenir les infrastructures), no seria el més normal del món que davant una incidència que fa més de 5 hores que dura l’empresa proveïdora fes quelcom més que le pido disculpas en nombre de Telefónica Móviles
?