SMS inintel·ligible de Vodafone

Avui he rebut un SMS recordatori de Vodafone que deia:

VF Publi:Recuerda que tienes CONTRATO1 y desde 22/9/05 llamas a mov.VF y fijos nac.por 1C/MIN TODAS LAS TARDES (18h-9h) Y FINES DE SEMANA (12c/es;9e/c.min;i.i.ex)

El que més m’ha costat d’entendre, òbviament, és el final: “12 cèntims per establiment de trucada, 9€ mensuals de consum mínim i impostos indirectes exclosos”.

No podria Vodafone enviar un SMS més coherents? Quin cost té per una operadora de telefonia mòbil enviar un missatge comprensible que no em faci perdre el temps?

oriol

oriol wrote 1166 posts

Post navigation

  • Pensa que els SMS tenen una longitud màxima de 160 caracters i han de fer ho posible pq hi càpiga en un de sol.

  • Oriol Morell i Jané

    Per què en un de sol? Quan volen m’envien un MMS o un SMS partit, quin problema hi ha?

  • Que no tots els clients disponse d’un mobil amb MMS.

    Quan t’envien un MMS es pq saben que tens un mobil que permet rebre’ls.

    Jo mai he rebut un SMS partit per part de Vodafone. Crec que amb dos SMS la noticia no es tant “impactant”.

    Reconec que en el cas que has escrit, es bastant inintel·ligible, però son (o haurien de ser) pocs els casos.